Praca w służbie cywilnej

starszy specjalista ds. koordynacji pracy kancelarii ogólnej Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi w Sekcji Poczty Specjalnej Wydziału Bezpieczeństwa Informacji KWP w Łodzi /141641/

Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy specjalista do spraw: koordynacji pracy kancelarii ogólnej Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi w Sekcji Poczty Specjalnej Wydziału Bezpieczeństwa Informacji KWP w Łodzi

Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Adres urzędu i miejsce pracy :  Łódź, ul. Lutomierska 108/112
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
•    koordynuje oraz nadzoruje pracą kancelarii ogólnej - planuje, zarządza pracą pracowników kancelarii ogólnej oraz decyduje o aktualności wytworzonych dokumentów,
•    koordynuje oraz nadzoruje prace w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentami, w tym: odwzorowuje cyfrowo przesyłki papierowe i realizuje zadania związane z rejestracją i dystrybucją korespondencji w systemie EZD oraz nadzoruje pracę składów chronologicznych
•    koordynuje oraz nadzoruje prace w systemie Poczty Polskiej elektroniczny nadawca "E-NADAWCA" i Elektronicznej Wymiany Dokumentów, odbiera z poczty specjalnej KWP w Łodzi korespondencję adresowaną do Komendantów KWP w Łodzi, dokonuje analizy i rozdziału korespondencji oraz przekazuje zaewidencjonowaną korespondencję wg właściwości rzeczowej i miejscowej komórkom i jednostkom organizacyjnym KWP w Łodzi w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
•    sporządza spisy akt dokumentacji przekazywanej do archiwum KWP w Łodzi oraz protokoły brakowania dokumentów "BC" dla dokumentacji wytworzonej i przechowywanej w kancelarii,
•    kontroluje sporządzane zestawienia przesyłek nadanych i wydanych, rejestruje korespondencję w odpowiednich zbiorach i wydaje ją uprawnionym osobom/wydziałom oraz wysyła korespondencję do odbiorców zewnętrznych za pomocą programu pocztowego "E-NADAWCA",
•    prowadzi dzienniki podawcze, zbiory ewidencyjne i pomoce kancelaryjne określone w przepisach resortowych oraz wynikające z praktyki pracy kancelarii w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w urzędzie,
•    realizuje zadania w kancelarii ogólnej na poziomie KWP w Łodzi z zakresu obsługi Systemu Wspomagania Obsługi Policji oraz ustala adresatów mylnie zaadresowanych przesyłek,
•    przygotowuje i prowadzi szkolenia z użyciem narzędzi multimedialnych z zakresu funkcjonowania kancelarii ogólnej z uwzględnieniem EZD oraz udziela informacji interesantom z zakresu obiegu poczty specjalnej
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
•    wykształcenie: wyższe
•    doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w obszarze lub powyżej 4 lat w administracji publicznej,
•    znajomość przepisów dot. działania administracji publicznej oraz przepisów dot. organizacji urzędu i obiegu dokumentacji w urzędzie,
•    znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
•    znajomość programów komputerowych i biurowych służących do prawidłowego funkcjonowania kancelarii ogólnej,
•    samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy podległych pracowników,
•    umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia,
•    komunikatywność i wysoka kultura osobista,
•    umiejętność pracy w zespole,
•    poświadczenie bezpieczeństwa wydane przez ABW, SKW lub Policję uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
•    w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
•    Posiadanie obywatelstwa polskiego
•    Korzystanie z pełni praw publicznych
•    Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
•    Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
•    Miejsce parkingowe na terenie urzędu
•    Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
•    Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Dostępność
•    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
•    Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
praca biurowa, praca w siedzibie urzędu, praca w systemie podstawowym, praca stacjonarna, obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera pow. 4 godz. na dobę, oświetlenie naturalne i sztuczne, niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych, praca na parterze.
Dodatkowe informacje
- wynagrodzenie: 1,8800 mnożnik kwoty bazowej + wysługa lat tj. 4941,66 zł brutto + wysługa lat,
- oferty otrzymane po terminie, uzupełniane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
- do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
- do kolejnych etapów rekrutacji zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o etapach i terminie rekrutacji,
- oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
- wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.lodzka.policja.gov.pl w zakładce " PRACA" - służba cywilna - ogłoszenia w służbie cywilnej - oświadczenia
- aplikacje należy składać w siedzibie KWP w Łodzi, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania aplikacji w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego
- planowane rozpoczęcie pracy w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (zatrudnienie nowego pracownika w KWP w Łodzi może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika OIN KWP w Łodzi postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot),
- szczegółowe informacje dot. ogłoszenia można uzyskać pod nr. tel. 47 841 27 73
 

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
•    CV i list motywacyjny
•    Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
•    Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
•    kopia poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW, SKW lub Policję uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
•    oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
•    Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
•    Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
•    Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Aplikuj do: 31 sierpnia 2024
W formie papierowej na adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź
z dopiskiem "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr ogłoszenia 141641"
Dokumenty należy złożyć do: 31.08.2024 roku
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że: 1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048. 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Łukasz Szczerbakowicz, tel. 47 8412062, e-mail: iod@ld.policja.gov.pl 3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dot. zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane są na podstawie Pana/Pani zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko. 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. Dane osobowe 5 najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie rekrutacji. 5. W przypadku złożenia przez Pana/Panią oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1C do procedury postępowania w zakresie naboru zewnętrznego do korpusu służby cywilnej, Pana/Pani dane będą przechowywane przez okres wskazany w pkt.4 licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze ostatniego naboru przeprowadzonego w roku złożenia oświadczenia. 6. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem. 8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 9. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

 

Powrót na górę strony