Praca w służbie cywilnej

specjalista ds. postępowań administracyjnych oraz sprawozdawczo-analitycznych w Wydziale Konwojowym KWP w Łodzi (nr ogłoszenia 137588)

Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: specjalista ds. postępowań administracyjnych oraz sprawozdawczo-analitycznych w Wydziale Konwojowym KWP w Łodzi

Liczba stanowisk pracy: 1
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Adres urzędu: Łódź, ul. Lutomierska 108/112
Miejsce pracy: Łódź, ul. Pienista 71
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
•    prowadzi postępowania skargowe w Wydziale polegające na zbieraniu materiału dowodowego (zgodnie z postanowieniami kpa) dokumentującego przewinienie dyscyplinarne bądź prawidłową pracę pracownika, którego skarga dotyczy w celu kompleksowej oceny zdarzenia i podjętych przez policjanta działań. Na zakończenie postępowania pracownik sporządza sprawozdanie z przeprowadzonych czynności, zebranych materiałów dowodowych. Proponuje również przeprowadzenie działań zmierzających do wyeliminowania ewentualnych ujawnionych nieprawidłowości oraz przedstawia propozycję odpowiedzi do skarżącego.
•    prowadzi postępowania szkodowe w Wydziale polegające na udokumentowaniu zdarzenia polegającego na zniszczeniu lub uszkodzeniu mienia resortu powierzonego do dyspozycji policjanta. Po zakończeniu pracownik sporządza sprawozdanie z przeprowadzonych czynności wraz z wnioskami i propozycjami.
•    dokonuje analizy w celu bieżącej oceny możliwości konwojowych oraz obciążenia policjantów, Ogniw, Sekcji i Zespołu Organizacji Służby oraz przyczyn niewykonanych konwojów z winy Policji dla kierownictwa Wydziału na podstawie zbieranych, weryfikowanych oraz wprowadzanych do baz Wydziału informacji statystycznych dotyczących bieżącej pracy podległych Sekcji, Ogniw oraz ZOS-u w postaci zaplanowanych, wykonanych i niewykonanych konwojów, obciążenia sprzętu transportowego, przejechanych odległości itp.
•    przygotowuje propozycje szkoleń doskonalących w Wydziale na podstawie analizy zakresu działania, bieżących i zaplanowanych nowych czynności realizowanych przez Wydział. Składa zapotrzebowania na szkolenia, prowadzi dzienniki szkoleń.
•    analizuje meldunki oraz informacje dotyczące wydarzeń nadzwyczajnych zaistniałych podczas konwojowania wpływających z jednostek podległych KWP w Łodzi oraz Wydziałów KWP w Łodzi, celem ich zaakceptowania oraz opracowania analiz zbiorczych i cząstkowych dla kierownictwa Wydziału, kierownictwa KWP w Łodzi i Biura Prewencji KGP.
•    zbiera, sprawdza i wprowadza do baz dane statystyczne z podległych KWP w Łodzi jednostek Policji w celu opracowania zbiorczych danych dotyczących służby konwojowej całego województwa łódzkiego.
•    przygotowuje projekty decyzji Naczelnika Wydziału regulujące bieżącą pracę Wydziału.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
•    Wykształcenie: wyższe
•    Umiejętność obsługi komputera i jego podstawowych programów biurowych
•    i użytkowych
•    Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
•    W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy
•    z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed
1 sierpnia 1972 r.
•    Posiadanie obywatelstwa polskiego
•    Korzystanie z pełni praw publicznych
•    Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
•    Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na podobnym stanowisku
Co oferujemy
•    pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
•    dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
•    dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
•    dostępność:
•    nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną,
•    jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa
w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
•    w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł
co najmniej 6%.
Warunki pracy
•    praca biurowa,
•    praca poza siedzibą urzędu,
•    obsługa komputera powyżej 4 godz. na dobę,
•    praca w systemie podstawowym,
•    praca stacjonarna,
•    obsługa urządzeń biurowych,
•    oświetlenie naturalne i sztuczne,
•    niedostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych,
•    praca na parterze.
Dodatkowe informacje
•    wynagrodzenie: 1,8000 mnożnik kwoty bazowej tj. 4731,37 zł brutto + wysługa lat,
•    oferty otrzymane po terminie, uzupełniane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
•    do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
•    do kolejnych etapów rekrutacji zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
•    kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o etapach i terminie rekrutacji,
•    oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
•    oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
•    oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
•    wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej lodzka.policja.gov.pl w zakładce " KARIERA" - praca w służbie cywilnej - służba cywilna - ogłoszenia w służbie cywilnej - oświadczenia,
•    aplikacje należy składać w siedzibie KWP w Łodzi, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania aplikacji w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego
•    planowane rozpoczęcie pracy w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (zatrudnienie nowego pracownika w KWP w Łodzi może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika OIN KWP w Łodzi postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot)
•    szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia można uzyskać pod nr telefonu: 47 841 28 85.
TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ
(dokumenty niezbędne)
•    CV i list motywacyjny,
•    kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
•    kopia poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW, SKW lub Policję uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
•    oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
•    oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
•    oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
•    oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
•    kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
Aplikuj do 24 maja 2024 roku
na adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź
z dopiskiem "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr ogłoszenia 137588"
 
Dokumenty należy złożyć do: 24.05.2024 roku
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
 
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
1.    Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji
w Łodzi z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048.
2.    Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Łukasz Szczerbakowicz, tel. 47 841 20 62, email: iod@ld.policja.gov.pl
3.    Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dot. zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres email, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane są na podstawie Pana/Pani zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko.
4.    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. Dane osobowe 5 najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie rekrutacji.
5.    W przypadku złożenia przez Pana/Panią oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1C do procedury postępowania w zakresie naboru zewnętrznego do korpusu służby cywilnej, Pana/Pani dane będą przechowywane przez okres wskazany w pkt.4 licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze ostatniego naboru przeprowadzonego w roku złożenia oświadczenia.
6.    Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
7.    Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.
8.    Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
9.    Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

 

Powrót na górę strony