Ogłoszenia na stanowiska niebędące w służbie cywilnej

Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi

poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: starszy technik w Zespole ds. Remontów Wydziału inwestycji i Remontów KWP w Łodzi

Liczba stanowisk pracy: 1
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Miejsce pracy: Łódź, ul. Stokowska 21/25
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
    • sprawuje nadzór nad obiektem KWP w Łodzi przy ul. Stokowskiej 21/25, związany z koniecznością przeprowadzania prac konserwacyjnych i porządkowych, służący utrzymaniu obiektu w pełnej sprawności technicznej. Przyjmuje zgłoszenia o awarii na obiekcie i reaguje na bieżące potrzeby użytkowników,
    • sprawuje nadzór nad flotą samochodową wykorzystywaną przez Zespół ds. Remontów,
    • prowadzi książkę dyspozytora,
    • przygotowuje protokół awarii i konieczności,
    • utrzymuje stały kontakt z Zespołem Finansów i Zaopatrzenia w zakresie zakupów materiałów niezbędnych do konserwacji wykonywanej siłami własnymi przez pracowników Zespołu ds. Remontów,
    • rozlicza materiały wykorzystywane przez konserwatorów Zespołu ds. Remontów,
    • archiwizuje wytworzone dokumenty i przekazuje do Sekcji Archiwum Wydziału Bezpieczeństwa KWP w Łodzi,
    • wykonuje inne czynności zlecone przez przełożonych, wynikające z zadań realizowanych przez Wydział.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
    • wykształcenie: średnie
    • doświadczenie zawodowe: 2 lata,
    • prawo jazdy kat. B
    • umiejętność współpracy i komunikacji,
    • zdolność samodzielnego myślenia i szybkiego działania
    • dyspozycyjność,
    • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
    • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Co oferujemy
    • miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy,
    • miejsce do odświeżenia się,
    • dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
    • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,

dostępność:
    • nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną,
    • jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    • w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
    • praca poza siedzibą urzędu,
    • praca w systemie podstawowym,
    • okazjonalne kierowanie samochodu służbowego,
    • obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę,
    • obsługa urządzeń biurowych,
    • praca na parterze,
    • niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych
Dodatkowe informacje
    • wynagrodzenie: 3927,34 zł brutto + wysługa lat,
    • oferty otrzymane po terminie, uzupełniane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
    • do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
    • do kolejnych etapów rekrutacji zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
    • kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o etapach i terminie rekrutacji,
    • oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
    • oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
    • oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
    • wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej lodzka.policja.gov.pl w zakładce " KARIERA" - praca w służbie cywilnej - służba cywilna - ogłoszenia w służbie cywilnej - oświadczenia,
    • aplikacje należy składać w siedzibie KWP w Łodzi, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania aplikacji w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego,
    • planowane rozpoczęcie pracy w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (zatrudnienie nowego pracownika w KWP w Łodzi może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika OIN KWP w Łodzi postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).
TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ
(dokumenty niezbędne)
    • CV i list motywacyjny,
    • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
    • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
    • kopia prawa jazdy,
    • kopia poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW, SKW lub Policję uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
    • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Aplikuj do 27 lipca 2023 roku
na adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź
 
Dokumenty należy złożyć do: 27.07.2023 roku
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
 
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
    1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048.
    2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Łukasz Szczerbakowicz, tel. 47 841 20 62, email: iod@ld.policja.gov.pl
    3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dot. zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres email, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane są na podstawie Pana/Pani zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko.
    4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. Dane osobowe 5 najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie rekrutacji.
    5. W przypadku złożenia przez Pana/Panią oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1C do procedury postępowania w zakresie naboru zewnętrznego do korpusu służby cywilnej, Pana/Pani dane będą przechowywane przez okres wskazany w pkt.4 licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze ostatniego naboru przeprowadzonego w roku złożenia oświadczenia.
    6. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
    7. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.
    8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    9. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
 

Powrót na górę strony