Zespół do spraw Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia
telefon: 47 842 22 03
Do zadań Zespołu do spraw Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia należy
w szczególności:
- rejestracja i prowadzenie postępowań w sprawach szkód w majątku jednostek oraz odszkodowań;
- koordynowanie napraw i przeglądów technicznych pojazdów służbowych;
- rozliczanie miesięcznych Książek Kontroli Pracy sprzętu transportowego, przejechanych kilometrów oraz zużytego paliwa przez pojazdy jednostki;
- sprawowanie nadzoru nad właściwym wykorzystaniem pojazdów służbowych oraz prowadzenie stosownej dokumentacji;
- prowadzenie zaopatrzenia materiałowo – technicznego Komendy i podległych Komisariatów Policji.;
- współpraca z Wydziałem Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi w zakresie prac konserwacyjno – remontowych obiektów będących w użytkowaniu komendy;
- uzgadnianie ewidencji ilościowej majątku rzeczowego raz w roku;
- prowadzenie książek obiektów;
- prowadzenie ewidencji ilościowej środków trwałych oraz uzgadnianie tej ewidencji zgodnie z zaleceniami GKI;
- naliczanie policjantom należności z tytułu oraz równoważników pieniężnych;
- prowadzenie gospodarki mandatowej;
- rozliczanie delegacji służbowych;
- wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu policjantów;
- prowadzenie gospodarki mieszkaniowej i zarządzanie nieruchomościami zgodnie z przekazanymi kompetencjami;
- przyjmowanie rachunków, faktur oraz dokumentów księgowych;
- potwierdzanie wykonywania usług zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wskazanie działania zgodnie z klasyfikacją budżetu zadaniowego;
- prowadzenie dokumentacji, ewidencji i sprawozdawczości w zakresie swojej działalności zgodnie z przekazanymi kompetencjami;
- wykonywanie zadań w zakresie ochrony przeciwpożarowej w komendzie i podległych komisariatach.